مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 22:452023-12-02حوادث

کشف و توقیف بیش از 40 عدد کارت بانکی از یک واحد نانوایی یارانه ای


فرمانده بسیج اصناف کاشمر از کشف و توقیف بیش از 40 عدد کارت بانکی متعلق به افراد مختلف از یک واحد نانوایی در سطح شهرستان کاشمر خبر داد.

- ایسنا/خراسان رضوی فرمانده بسیج اصناف کاشمر از کشف و توقیف بیش از 40 عدد کارت بانکی متعلق به افراد مختلف از یک واحد نانوایی در سطح شهرستان کاشمر خبر داد.

سرهنگ پاسدار سید مهدی حسینی در گفت و گو با ایسنا خاطرنشان کرد: بازرسین قرارگاه شهید امانی شهرستان طی خبر واصله از گزارش های مردمی در بازرسی از یک واحد نانوایی یارانه ای بیش از 40 عدد کارت بانکی متعلق به افراد مختلف کشف و ضبط کردند.

حسینی اظهار کرد: طی این عملیات که توسط بازرسان قرارگاه شهید امانی از مجموعه جهاد کشاورزی و بسیج اصناف با همکاری پلیس امنیت اقتصادی شهرستان صورت پذیرفت، کارت های مذکور صورت جلسه و برای متخلفین پرونده تخلف تشکیل شد و پرونده برای ادامه روند قانونی به نهادهای مربوطه ارجاع شد.

فرمانده بسیج اصناف شهرستان کاشمر همچنین به افرادی که کارت های بانکی خود را در اختیار نانوایی ها قرار می دهند و واحدهای نانوایی یارانه ای که کارت های متعدد برای سوء استفاده و فروش آرد خارج از شبکه استفاده می کنند هشدار داد که با متخلفین برابر قانون برخورد قاطع و جدی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف و توقیف بیش از 40 عدد کارت بانکی از یک واحد نانوایی یارانه ای

کشف و توقیف بیش از 40 عدد کارت بانکی از یک واحد نانوایی یارانه ای