مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 10:502023-11-27سياسي

جهاد کشاورزی: سی سخت هیچ گونه مشکلی از بابت سردخانه جهت نگهداری محصول ندارد


جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد می گوید در شهر سی سخت مشکلی از بابت سردخانه جهت نگهداری محصول وجود ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج در پی انتقاد یک باغدار سی سختی از وضعیت باغات شهر سی سخت جهاد کشاورزی به خبر خداحافظی با باغات سی سخت طی جوابیه ای واکنش نشان داد.

در این جوابیه آمده است: لازم است در خصوص خبر منتشر شده آن خبرگزاری پیرامون خداحافظی با باغات سی سخت نکاتی را از باب پاسخگویی و تنویر افکار عمومی به استحضار برسانیم؛ امید است مطابق قانون مطبوعات نسبت به انتشار این جوابیه در صفحه نخست خبرگزاری اقدام فرمایید.

قبل از هر چیز، باید تأکید کنیم که جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد افتخار خود را ممانعت جدی و برخورد با هرگونه تغییر کاربری اراضی کشاورزی و باغات می داند و بدون تردید در این ماموریت مهم، مماشات نخواهد کرد.

در متن مصاحبه و صحبت های باغدار محترم، دلیل قطع درخت، نبود سردخانه اعلام شده است در حالی که دو سال گذشته و در دولت سیزدهم انقلابی زیرساختی در سردخانه های استان رخ داد و مجوزهای صادره، سردخانه های در دست احداث سه برابر کل ظرفیت های سردخانه ای استان از ابتدا تاکنون بوده و از 36 هزار تن ظرفیت سردخانه ای در دستور کار، تاکنون بیش از 10 هزار تن به بهره برداری رسیدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد کشاورزی: سی سخت هیچ گونه مشکلی از بابت سردخانه جهت نگهداری محصول ندارد

جهاد کشاورزی: سی سخت هیچ گونه مشکلی از بابت سردخانه جهت نگهداری محصول ندارد