مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 14:352023-11-26فناوري

انجام بیش از 8 کیلومتر حفاری برای توسعه فیبر نوری در زنجان


مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان از انجام بیش از هشت کیلومتر حفاری فیبر نوری در شهر زنجان با هدف توسعه دسترسی پرسرعت ارتباطات ثابت در قالب مشارکت بین وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، - ایسنا/زنجان مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان از انجام بیش از هشت کیلومتر حفاری فیبر نوری در شهر زنجان با هدف توسعه دسترسی پرسرعت ارتباطات ثابت در قالب مشارکت بین وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، شهرداری زنجان و یک شرکت خدمات اینترنتی خبر داد.

حامد سرایی صبح امروز (یکشنبه، پنجم آذر ماه) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در راستای اجرای طرح فیبر نوری خانه ها و کسب و کارها، توسعه فیبر نوری در شهر زنجان به یک شرکت خدمات اینترنتی واگذار شد.

تاکنون در مناطق سرجنگلداری، وحیدیه، شهرک نگین و بخش هایی از خیابان های امام خمینی (ره)، خواجه نصیرالدین طوسی، هفده شهریور، شهید بسطامیان، شهید شکارچی و کمربندی خیام حفاری های مربوط به داکت گذاری فیبر نوری انجام شده است.

وی با اشاره به سرمایه گذاری حدود 500 میلیارد تومانی در شهر زنجان برای پروژه توسعه فیبر نوری خانه ها و کسب و کارها، گفت: این سرمایه گذاری از سوی شرکت یادشده انجام می شود که بخشی از آن مورد حمایت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام بیش از 8 کیلومتر حفاری برای توسعه فیبر نوری در زنجان

انجام بیش از 8 کیلومتر حفاری برای توسعه فیبر نوری در زنجان