مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 04:202023-12-13اقتصادي

آغاز طرح زمستانه راهداری


رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بروجرد گفت: طرح زمستانه راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بروجرد با چند اکیپ آغاز شد.

- محمد ایرانشاهی در گفت وگو با خبرنگار فارس در بروجرد اظهار داشت: طرح زمستانه راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بروجرد با سه اکیپ در مجموع 30 نفر به صورت شبانه روزی آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه برای اجرای طرح زمستانه 3500 تن شن و ماسه انبار شده است اظهار داشت: سه راهدارخانه هیراب در جاده بروجرد به اراک، راهدارخانه مرکزی در جاده بروجرد به خرم آباد و راهدارخانه اشترینان در جاده بروجرد به همدان در طرح زمستانه فعال می شوند.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای بروجرد گفت: 12 دستگاه خودروی نمک پاش و برف روب و لودر و بلدوزر و گریدر و در صورت نیاز اضطرای 2 دستگاه خودرو از مرکز استان در جاده های شهرستان بروجرد مستقر می شوند.

ایرانشاهی افزود: شهرستان بروجرد دارای 927 کیلومتر جاده های اصلی، روستایی و فرعی می باشد، که از این جاده ها 192 کیلومتر جاده اصلی و 650 کیلومتر جاده روستایی و مابقی جاده های فرعی هستند.

وی اظهار داشت: طرح زمستانه راهداری تا 15 اسفند ماه سال جاری ادامه خواهد داشت، رانندگان و مسافران به هنگام سفر از طریق سامانه اینترانتی 141 و یا شماره تماس 141 از وضعیت راه ها مطلع شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز طرح زمستانه راهداری

آغاز طرح زمستانه راهداری