مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 21:452023-12-04اجتماعي

مدیران مدارس بر روند تشکیل کلاس های مجازی نظارت می کنند


مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: نظارت بر فرایند تشکیل کلاس های مجازی و ارائه مطالب آموزشی به دانش آموزان در روزهای تعطیلی مدارس به علت آلودگی هوا بر عهده مدیران مدارس خواهد بود.

- سیدجمال وزیری، مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: با توجه به افزایش شاخص های آلودگی هوا و لزوم حفظ سلامت دانش آموزان، مدارس تمام دوره های تحصیلی ابتدایی شهرستان سمنان در روز سه شنبه، 14 آذرماه در نوبت صبح و عصر به صورت غیرحضوری فعالیت می کنند و فرآیند آموزش در بستر شاد خواهد بود.

وی تصریح کرد: نظارت بر فرایند تشکیل کلاس های مجازی و ارائه مطالب آموزشی به دانش آموزان بر عهده مدیران مدارس خواهد بود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان اضافه کرد: همچنین کودکستان های سمنان در دو نوبت صبح و عصر تعطیل اعلام شد و آموزش ها در کودکستان 2 (4 تا 5 ساله ها و 5 تا 6 ساله ها) به صورت مجازی صورت می پذیرد.

وزیری بیان کرد: بر اساس ماده (41) شیوه نامه ساماندهی و مدیریت امور اجرایی کودکستان ها، آموزش های حضوری، غیرحضوری و ترکیبی در وضع قرمز (آلودگی هوا) متضمن شرایطی است.

مطابق با آیین نامه اجرایی تبصره 3 ماده 3 قانون هوای پاک، در وضعیت قرمز تمامی کودکستان ها (مهدکودک ها و مراکز پیش دبستانی) باید تعطیل شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران مدارس بر روند تشکیل کلاس های مجازی نظارت می کنند

مدیران مدارس بر روند تشکیل کلاس های مجازی نظارت می کنند