مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 14:102023-12-12اقتصادي

حمایت از طرح ها و ایده های دانشگاهیان در حوزه کشاورزی


رییس دبیرخانه ستاد ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی با اشاره به افزایش تسهیلات مشاغل خانگی در دو سال دولت سیزدهم گفت: از طرح های نخبگان دانشگاهی در حوزه کشاورزی حمایت می کنیم.

- رییس دبیرخانه ستاد ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی با اشاره به افزایش تسهیلات مشاغل خانگی در دو سال دولت سیزدهم گفت: از طرح های نخبگان دانشگاهی در حوزه کشاورزی حمایت می کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آزیتا همتیان در نخستین رویداد تخصصی فناوری های نوین با ایجاد ارزش افزوده از ضایعات کشاورزی در صنایع تبدیلی و امنیت غذایی اظهار کرد: در حوزه مشاغل خانگی نزدیک به 60 رسته تخصصی داریم که کاملاً منطبق با نیازهای این حوزه در شهرستان ها و استان ها توسط بسیاری از افراد در بخش روستایی و عشایری انجام می گیرد.

وی افزود: ما شرکت های شتاب دهنده و پشتیبان و پیشرانی داریم که به خوبی بر اساس مزیت های منطقه ای استان ها فعالیت دارند و در این راستا دستگاه اجرایی خاص آن که وزارت جهاد کشاورزی است، بیشترین همکاری را با ما در استان ها داشته است.

همتیان ادامه داد: اگر مقایسه کنیم نسبت به دهه گذشته طی دو سال اخیر در حوزه مشاغل خانگی روند رو به رشد و صعودی داشتیم و از سال 1389 که قانون ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی در مجلس مصوب شد، قانون جامعی به اجرا درآمد که روح حاکم بر آن منطبق بر سه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از طرح ها و ایده های دانشگاهیان در حوزه کشاورزی

حمایت از طرح ها و ایده های دانشگاهیان در حوزه کشاورزی