مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 00:252023-12-08فرهنگي

آثار هنری ارزش بالایی در معرفی شهدای غواص دارند


دبیر جشنواره ملی تئاتر کوتاه دومین کنگره شهدای غواص کیش گفت: آثار هنری ار جمله تئاتر، قابلیت های بالایی در معرفی فرهنگ ایثار و انتقال مفاهیم ارزشمند دفاع مقدس به نسل های آینده دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، عباس دوست قرین دبیر جشنواره ملی تئاتر کوتاه دومین کنگره شهدای غواص کیش، در گفت و گوی  رسانه ای، اظهار داشت: توجه به ارزش ها و قابلیت های موجود در ارائه آثار هنری با موضوع شهدای غواص را مهم ترین عامل تصمیم گیری در برگزاری جشنواره تئاتر کوتاه برشمرد.

 بنا بر اظهار وی، تئاتر کوتاه با مدت زمان حداکثر 15 دقیقه و با قابلیت اجرا به صورت محیطی (فضای بسته) و خیابانی (فضای باز)  از جمله جشنواره های این کنگره است که این شیوه نمایشی می تواند به توسعه فرهنگ تماشای تئاتر کمک شایانی نموده و فرصتی ایجاد می کند تا در خلال آن بسیاری از موضوعات و مسائل فرهنگی و اجتماعی را به صورت غیر مستقیم به مخاطب منتقل کرد.

دبیر جشنواره تئاتر کوتاه دومین کنگره شهدای غواص کیش ضمن دعوت از همه گروه های فعال تئاتر در سراسر کشور یادآور شد: آنچه امروز دستمایه برگزاری این جشنواره قرار گرفته علاوه بر آنکه از لحاظ دراماتیک و ایجاد فرصت های نمایشی قابلیت های ویژه ای در خود دارد، یک ضرورت و ادای دین است به دلیر مردانی که در دوران دفاع مقدس، شجاعانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آثار هنری ارزش بالایی در معرفی شهدای غواص دارند

آثار هنری ارزش بالایی در معرفی شهدای غواص دارند