مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آذر 1402 ساعت 15:352023-12-15سياسي

آخرت گرایی و معنویت گرایی؛ دو شاخصه خانواده متعالی/ قدرت در فضای مجازی حیاتی است


امام جمعه موقت شیراز دو شاخصه خانواده متعالی در سبک زندگی حضرت زهرا(س)، آخرت گرایی و معنویت گرایی عنوان کرد.

- آخرت گرایی و معنویت گرایی؛ دو شاخصه خانواده متعالی/ قدرت در فضای مجازی حیاتی است ایسنا/فارس امام جمعه موقت شیراز دو شاخصه خانواده متعالی در سبک زندگی حضرت زهرا(س)، آخرت گرایی و معنویت گرایی عنوان کرد.

حجت الاسلام والمسلمین حسن قانع امروز، 24 آذرماه در خطبه های نماز جمعه شیراز با اشاره به جایگاه خانواده افزود: در فرمایشات مقام معظم رهبری خانواده به عنوان یک سنت الهی مطرح است و این از عجیب ترین تعابیری است که می توان درباره نهاد مقدس خانواده یافت و پیدا کرد.

اگر نهاد مقدس خانواده یک سنت الهی است مثل سایر سنت هایی که ما در قرآن کریم با آن مواجه هستیم، باید ابعاد و ارکان این سنت را بشناسیم و مورد بررسی قرار دهیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس ادامه داد: باید به شرایطی که این سنت مقدس دارد و براساس این شرایط می توانیم به ظرفیت های این سنت دست پیدا کنیم و مشمول هدایت خدا شویم، آگاهی پیدا کنیم، پس نگاه ما به خانواده یک نگاه کاملا حقیقی و تکوینی و برخوردار از ظرفیت های وسیع الهی است و خداوند برای این ظرفیت برنامه ریزی های دقیقی را برای تکوین و تشریع قرار داده است و در نقطه مقابل این نگاه عمیق دنباله روان شیطان و ابلیس و جبهه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرت گرایی و معنویت گرایی؛ دو شاخصه خانواده متعالی/ قدرت در فضای مجازی حیاتی است

آخرت گرایی و معنویت گرایی؛ دو شاخصه خانواده متعالی/ قدرت در فضای مجازی حیاتی است