مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 10:552023-12-04حوادث

علت تصادف زنجیره ای آزادراه قزوین- تهران چه بود؟


به دنبال انتشار تصاویری از تصادف زنجیره ای آزادراه قزوین- تهران رییس پلیس راه قزوین با انتشار فیلمی به تشریح جزییات این حادثه و دلایل تصادف مذکور و تنویر افکار عمومی پرداخت.

- به دنبال انتشار تصاویری از تصادف زنجیره ای آزادراه قزوین- تهران، سرهنگ فرهاد ذاکری منش با انتشار فیلمی به تشریح جزییات این حادثه پرداخت و اظهار کرد: در شرایط بارانی و برفی به ویژه در فصل پاییز که معمولاً نخستین بارندگی ها رخ می دهد و به دلیل آثار به جای مانده از دود اگزوز ماشین ها و مواد شیمیایی که یک لایه از سطح آسفالت را می پوشاند و موجب لغزندگی جاده می شود، رانندگی باید با احتیاط بیشتری صورت بگیرد.

رییس پلیس راه استان قزوین ادامه داد: رانندگان در چنین شرایطی باید دقت داشته باشند که عدم رعایت سرعت مطمئنه، ترمزگیری و تغییر مسیر ناگهانی و سبقت های نادرست خود باعث ایجاد تصادف در جاده ها می شود.

وی افزود: کلیپ منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر تصادف زنجیره ای چندین وسیله نقلیه در حوالی محمدیه مربوط به روز سه شنبه هفتم آذرماه سال جاری است و در همان روز تمهیدات ترافیکی در نظر گرفته شد و تیم پلیس در محل حضور داشت و درخصوص رعایت احتیاط و سرعت مطمئنه اطلاع رسانی کامل به رانندگان صورت گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علت تصادف زنجیره ای آزادراه قزوین- تهران چه بود؟

علت تصادف زنجیره ای آزادراه قزوین- تهران چه بود؟