مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آذر 1402 ساعت 16:252023-11-30سياسي

غیرت و معنویت دو عامل موفقیت ناوگروه 86 نیروی دریایی بود


فرمانده منطقه پدافند هوایی جنوب شهید بوشهریان ضمن دیدار با امیر نصیری فرمانده پایگاه نیروی دریایی بوشهر به مناسبت هفتم آذر گفت: نیروی دریایی یک نیروی متخصص و متعهد می باشد و در دفاع مقدس و در طول سالیان انقلاب اسلامی خوش درخشیده است.

- ایسنا/بوشهر فرمانده منطقه پدافند هوایی جنوب شهید بوشهریان ضمن دیدار با امیر نصیری فرمانده پایگاه نیروی دریایی بوشهر به مناسبت هفتم آذر گفت: نیروی دریایی یک نیروی متخصص و متعهد می باشد و در دفاع مقدس و در طول سالیان انقلاب اسلامی خوش درخشیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی نیروی پدافند هوایی امیر سرتیپ کلهر در این دیدار گفت: اقتصاد دریا مهم است و نیروی دریایی سپاه و ارتش از امنیت دریا محافظت می نمایند تا اقتصاد و علوم دریا پایه به خوبی محقق شود.

وی گفت: ماندگارترین و شیرین ترین افتخار آفرینی نیروی دریایی دریانوردی ناوگروه 86 بود که هشت ماه سختی و مجاهدت در دریا را پذیرفت و غیرت و معنویت دو عامل اصلی این مجاهدت ماندگار است.

در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین کریمی ریاست عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی جنوب و امیر محمدی از فرماندهان نیروی زمینی ارتش حضور داشتند.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غیرت و معنویت دو عامل موفقیت ناوگروه 86 نیروی دریایی بود

غیرت و معنویت دو عامل موفقیت ناوگروه 86 نیروی دریایی بود