مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 00:302023-12-05حوادث

عاملان قتل پسر نوجوان در بندرعباس دستگیر شدند


چند تبعه خارجی که در جریان درگیری جمعی در یکی از پارک های بندرعباس پسر نوجوان ایرانی را کشته و گوشی تلفن گران قیمت او را سرقت کرده بودند دستگیر شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایران، سردار علی اکبر جاویدان، فرمانده انتظامی هرمزگان در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام خبر درگیری جمعی منجر به قتل از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 در یکی از پارک های شهرستان بندرعباس، بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار قرار گرفت.

کارآگاهان جرایم جنایی پلیس آگاهی استان با تشکیل اکیپی به محل حادثه در پارک شهید دباغیان اعزام شدند که در تحقیقات میدانی صورت گرفته مشخص شد تعدادی تبعه خارجی با چند نوجوان ایرانی درگیر شده و در این درگیری یک نوجوان ایرانی در اثر ضربات چاقو مجروح و ضاربین از محل متواری و فرد مجروح نیز به بیمارستان منتقل شده ولی به علت شدت خونریزی در بیمارستان فوت کرده است.

با تلاش مأموران دو مظنون که تبعه خارجی بودند و سابقه پرسه زنی مداوم و مصرف مواد مخدر در پارک داشتند دستگیر شدند و تحت بازجویی قرار گرفتند که با بهره گیری از شیوه های پلیسی 6 نفر دیگر از متهمان که در درگیری حضور داشتند شناسایی و دستگیر شدند.

جاویدان افزود: متهمان دستگیر شده در بازجویی های فنی به شرکت در نزاع دسته جمعی و درگیری با مقتول اعتراف کردند و در بازرسی از مخفیگاه متهمان یک دستگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عاملان قتل پسر نوجوان در بندرعباس دستگیر شدند

عاملان قتل پسر نوجوان در بندرعباس دستگیر شدند