مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آذر 1402 ساعت 17:252023-12-17بين الملل

رسانه های اسراییلی: نزدیک بودن فروپاشی حماس واقعیت ندارد


رسانه های اسراییلی در هفتاد و دومین روز جنگ غزه گزارش دادند که «حماس با برافراشتن پرچم سفید فاصله دارد» و خسارات سنگین ارتش اشغالگر ثابت کرد که ادعاهای مقامات تل آویو در خصوص نزدیک بودن پیروزی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، روزنامه یدیعوت آحارانوت امروز (یکشنبه، 17 دسامبر)، با انتشار گزارشی نوشت که  تحولات روزهای اخیر و خسارات وارده به ارتش رژیم اسراییل ثابت کرد که هیچ جایی برای تبلیغات استدیویی و القای این امر که پیروزی تل آویو نزدیک است، وجود ندارد.

  این روزنامه نوشت راه پیروزی بر حماس طولانی است، ضمن این که ارزیابی ها در ارتش، حاکی از طولانی تر شدن جنگ کنونی برای چند ماه دیگر است و اعلام نزدیک بودن پیروزی بر حماس واقعیت ندارد.

تحلیلگر امور نظامی در روزنامه هاآرتص عاموس هرییل نیز نوشت که پس از گذشت حدود یک ماه و نیم از ورود به غزه، هنوز دشوار است که ببینیم چگونه می توان قدرت حماس را نابود کرد یا به توافق تبادل اسرا با آن دست یافت.

وی افزود:  حداقل در کوتاه مدت، گام دوم بیش از آنکه حماس را تضعیف کند، تقویت می کند و به این ترتیب شرایطی پیش می آید که در آن اعلامیه های توخالی زیادی منتشر می شود، در حالی که پیشرفت واقعی وجود ندارد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه های اسراییلی: نزدیک بودن فروپاشی حماس واقعیت ندارد

رسانه های اسراییلی: نزدیک بودن فروپاشی حماس واقعیت ندارد