مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 12:552023-12-03سياسي

دلخوش: لایحه مدیریت خدمات کشوری نیازمند اصلاح است


نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: امروز کارکنان نیروی انتظامی و وزارت کشور و جهاد کشاورزی از حقوق پایینی برخوردارند که لازم است دولت هرچه سریع تر لایحه ای برای اصلاح حقوق آنها ارائه کند.

- نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: امروز کارکنان نیروی انتظامی و وزارت کشور و جهاد کشاورزی از حقوق پایینی برخوردارند که لازم است دولت هرچه سریع تر لایحه ای برای اصلاح حقوق آنها ارائه کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدکاظم دلخوش در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس، بیان کرد: از رییس مجمع تشخیص مصلحت برای اینکه بالاخره موضوع قیر را تعیین تکلیف کرده و به تصویب رساندند تشکر می کنم و امیدوارم این موضوع که روز گذشته از سوی رییس مجلس به دولت ابلاغ شد، مشکلات این حوزه را حل کند.

وی در ادامه اظهار کرد: قیمت گاز مایع (LPG) باید اصلاح شود چراکه تغییر قیمت باعث شده بود قیمت هر کپسول از 40 هزار تومان به 400 هزار تومان برسد.

قرار بود در لایحه دولت در برنامه و بودجه، لایحه مدیریت خدمات کشوری اصلاح شود.

امروز کارکنان نیروی انتظامی و وزارت کشور و جهاد کشاورزی از حقوق پایینی برخوردارند که لازم است دولت هرچه سریع تر لایحه ای برای اصلاح حقوق آن ها ارائه کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلخوش: لایحه مدیریت خدمات کشوری نیازمند اصلاح است

دلخوش: لایحه مدیریت خدمات کشوری نیازمند اصلاح است