مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 15:302023-12-03اقتصادي

دوگانه شدن 5هزار 100 خودرو در طرح رایگان دوگانه سوز کردن خودرو های عمومی


مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اردبیل گفت: تاکنون 5 هزار 100 خودرو در طرح رایگان دو گانه سوز کردن خودرو های عمومی دوگانه سوز شده و پنج هزار و 970 دستگاه خودرو نیز ثبت نام کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اردبیل، سید حجت مدنی اظهار کرد: تاکنون پنج هزار و 970 دستگاه خودرو در سامانه GCR.

NIOPDC.

IR برای تبدیل به دو گانه سوز در سطح منطقه ثبت نام کرده اند که از این تعداد پنج هزار و 151دستگاه خودرو دو گانه سوز شدند و 819 دستگاه خودروی دیگر در صف تبدیل هستند.

وی افزود: بر اساس مصوبه جدید شورای اقتصاد، این مجوز به وزارت نفت داده شده است که مخازن تاکسی های فرسوده به صورت رایگان تعویض شود و مالکان خودرو های گازسوز که تاریخ انقضای مخزن آن ها فرا رسیده (15 سال سن) می توانند با مراجعه به سایت GCR.

NIOPDC.

IR برای تعویض مخزن خود ثبت نام و پس از دریافت نوبت از نزدیک ترین کارگاه، مخزن خودرو خود را تعویض کنند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اردبیل تصریح کرد: طرح تعویض مخازن فرسوده از روز سه شنبه هفته جاری آغاز می شود و این طرح به صورت کاملاً رایگان و از محل مصوبه ماده 12 قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر اجرایی شده است و کارگاه ها حق دریافت هیچ گونه هزینه ای برای تعویض مخزن ندارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوگانه شدن 5هزار 100 خودرو در طرح رایگان دوگانه سوز کردن خودرو های عمومی

دوگانه شدن 5هزار 100 خودرو در طرح رایگان دوگانه سوز کردن خودرو های عمومی