مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 00:152023-12-11اقتصادي

درآمد 850 میلیارد تومانی مراکز نیکوکاری خراسان رضوی از ابتدای امسال


مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی گفت: بیش از 860 مرکز نیکوکاری در خراسان رضوی فعالیت دارند که طی هشت ماهه امسال 850 میلیارد تومان درآمد داشته اند.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی گفت: بیش از 860 مرکز نیکوکاری در خراسان رضوی فعالیت دارند که طی هشت ماهه امسال 850 میلیارد تومان درآمد داشته اند.

رضا سلم آبادی دوشنبه شب 20 آذر در همایش تجلیل از خیرین، نیکوکاران و حامیان طرح اکرام که در کاشمر برگزار شد، با بیان اینکه کارهای خیرین ماندگار است، اظهار کرد: خیرین در بخش های مختلف کمک های بسیاری را به کمیته امداد دارند که جای تقدیر دارد.

وی عنوان کرد: رضایتی که در خیرین و سبد خدمت خیرین خراسان رضوی وجود دارد نشان دهنده یک حرکت و خیزش بسیار خوبی است، بر اساس آمار طی 8 ماهه امسال فقط 170 میلیارد تومان کمک خانواده به فرزندان یتیم و محسنین داشته ایم.

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی با اشاره به اینکه طی این مدت ماهیانه بیش از 20 میلیارد تومان درآمد نقدی داشته ایم، افزود: این نشان دهنده این است که در استان و کشور مردم بسیار متدینی داریم.

وی با اعلام اینکه از ابتدای امسال تاکنون هر ماه رتبه اول طرح اکرام و محسنین مربوط به خراسان رضوی بوده است، تصریح کرد: بیش از 860 مرکز نیکوکاری در خراسان رضوی فعالیت دارند که طی 8 ماهه امسال 850 میلیارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درآمد 850 میلیارد تومانی مراکز نیکوکاری خراسان رضوی از ابتدای امسال

درآمد 850 میلیارد تومانی مراکز نیکوکاری خراسان رضوی از ابتدای امسال