مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 14:202023-11-27اقتصادي

برخورد شدید با تخلیه کنندگان نخاله های ساختمانی در اراضی کشاورزی


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل ضمن اشاره به قلع و قمع 339 فقره ساخت و ساز غیرمجاز در اردبیل گفت: تخلیه نخاله های ساختمانی در اراضی کشاورزی به خطر انداختن امنیت غذایی بوده و مجازات قانونی دارد و در این خصوص با متخلفین به شدت برخورد خواهد شد.

- ایسنا/اردبیل رییس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل ضمن اشاره به قلع و قمع 339 فقره ساخت و ساز غیرمجاز در اردبیل گفت: تخلیه نخاله های ساختمانی در اراضی کشاورزی به خطر انداختن امنیت غذایی بوده و مجازات قانونی دارد و در این خصوص با متخلفین به شدت برخورد خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل نوبخت اژدری با اعلام این مطلب افزود: تخلیه نخاله های ساختمانی که به استناد قانون پسماند عادی محسوب می شود در محدوده اراضی کشاورزی و یا در داخل اراضی کشاورزی غیر مجاز بوده و قطعا متخلفین پیگرد قانونی و قضایی می شوند.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان با اشاره به مفاد قانونی در این خصوص گفت: ﻃﺒﻖ ﺑﻨﺪ 1 ﻣﺎده 2 ﻗﺎﻧﻮن ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﭘﺴﻤﺎﻧﺪﻫﺎ ﻣﺼﻮب 1383 ﻧﺨﺎﻟﻪﻫﺎی ﺳﺎﺧﺘﻤﺎﻧﯽﭘﺴﻤﺎﻧﺪ ﻋﺎدی ﻣﺤﺴﻮب ﻣﯽﺷﻮد و ﺗﺨﻠﯿﻪ آن در اﻣﺎﮐﻦ ﻏﯿﺮﻣﺠﺎز ﻣﻤﻨﻮع و ﻣﺘﺨﻠﻒ ﺑﻪ ﻣﺠﺎزات ﻣﻘﺮر در ﻣﺎده 16 ﻗﺎﻧﻮن ﻣﺬﮐﻮر و ﻧﯿﺰ ﺗﻮﻗﯿﻒ ﺧﻮدروی ﺗﺨﻠﯿﻪﮐﻨﻨﺪه ﻃﺒﻖ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد شدید با تخلیه کنندگان نخاله های ساختمانی در اراضی کشاورزی

برخورد شدید با تخلیه کنندگان نخاله های ساختمانی در اراضی کشاورزی