مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 19:002023-12-02اقتصادي

امکان انتقال تکنولوژی های نوین به ایران را فراهم می کنیم


دبیر کل بنیاد جهانی انرژی ایران با اشاره به اهمیت نقش آفرینی این دفتر منطقه ای برای خودکفایی ایران در حوزه های مختلف گفت: بنیاد جهانی انرژی منطقه ایران امکان انتقال تکنولوژی های نوین به این کشور را فراهم می سازد.

- هادی هزارخانی، دبیر کل بنیاد جهانی انرژی ایران نیز در حاشیه بازدید مدیر مرکز مدیریت طرح های علمی ریاست جمهوری در استان یزد، به خبرنگاران، اظهار کرد: ما می‎تواند امکان انتقال تکنولوژی های نوین به کشور را فراهم کنیم.

وی با اشاره به اهمیت توسعه پایدار در سطح کل جهان، افزود: انتقال تکنولوژی به کشورهای در حال توسعه می تواند به نوعی منجر به کاهش تولید کربن و مدیریت مصرف آب به عنوان مایعی حیاطی در جهان شود.

دبیر کل بنیاد جهانی انرژی ایران با بیان این که اولین طرح دفتر منطقه ای بنیاد جهانی انرژی در کشور، تولید ممبران آب شیرین کن هاست، گفت: این محصولات دانش بنیان برای سیستم های تصفیه آب دریاها و آب های لب شور استفاده می شود.

هزارخانی میزان مصرف فیلتر در آب شیرین کن ها را در ایران 60 هزار عدد دانست و بیان کرد: این واحد تولیدی تنها در یک شیفت کاری سالانه 80 هزار فیلتر تولید می کند و هم اکنون با همکاری desalt اتریش تعداد 20 هزار فیلتر سفارش صادارت به کشور مراکش را در دست تولید دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان انتقال تکنولوژی های نوین به ایران را فراهم می کنیم

امکان انتقال تکنولوژی های نوین به ایران را فراهم می کنیم