مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 23:252023-11-26حوادث

انکار قتل پسر جوان در دادسرا


کشف شیشه از مسافر بستک/ کلاهبرداری 7 میلیاردی به بهانه دریافت وام/ انکار قتل پسر جوان در دادسرا/ محاکمه عاملان درگیری خونین در روستای سعیدآباد/ کشف جسد مرد یخ زده در توچال/ معرفی مقصران حادثه مرگ پسر دانش آموز در اردو/ بازداشت پسر معتاد بعد از سقوط مرگبار یک مرد - مهم ترین اخبار حوادث و توصیه پلیسی امروز (یکشنبه پنجم آذرماه سال 1402) را می توانید در این بسته خبری مشاهده کنید.

  کشف شیشه از مسافر بستک زن جوان که یک کیلو ماده مخدر شیشه را دور شکمش جاساز کرده و همراه شوهرش سوار بر خودرو راهی شهرستان بود با هوشیاری مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر بستک لو رفت.

بیشتر بخوانید کلاهبرداری 7 میلیاردی به بهانه دریافت وام مرد شیاد که با ترفند نفوذ در مراجع دولتی و دریافت وام از مردم 7 میلیارد تومان کلاهبرداری کرده بود، دستگیر شد.

بیشتر بخوانید انکار قتل پسر جوان در دادسرا همزمان با بازداشت سرنشینان یک دستگاه خودروی پژو که متهم به قتل پسر جوان با زیر گرفتن تعمّدی او هستند آن ها در بازجویی ها منکر قتل شدند و مرگ وی را حادثه خواندند.

بیشتر بخوانید محاکمه عاملان درگیری خونین در روستای سعیدآباد مرد جوان که متهم است در یک میهمانی شبانه 2 نفر را به قتل رسانده است، پای میز محاکمه فقط یکی از قتل ها را گردن گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انکار قتل پسر جوان در دادسرا

انکار قتل پسر جوان در دادسرا