مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آذر 1402 ساعت 10:352023-11-24اجتماعي

سایت نگهداری سگ های بلاصاحب در آستارا راه اندازی شد


سایت نگهداری سگ های بلاصاحب به همت شهرداری آستارا راه اندازی و آماده بهره برداری شده است تا عملیات جمع آوری سگ ها در این شهر آغاز شود.

- سایت نگهداری از سگ های بدون صاحب با هدف ساماندهی و دور نگه داشتن سگ های ولگرد از محیط شهری آستارا، در خارج از شهر آستارا راه اندازی شد.

میثم الوان پور، شهردار آستارا در این رابطه در گفت وگو با خبرنگار ایسنا با بیان اینکه این کمپ در زمینی به مساحت 400 مترمربع و به صورت فنس کشی ایجاد شده است اظهار کرد: در راستای سلامت شهروندان و به منظور کنترل سگ های بدون صاحب، راه اندازی محل نگهداری سگ های بلا صاحب ضروری بود.

وی افزود: با توجه به اینکه مدتی بود سگ های بلاصاحب در سطح شهر پراکنده بودند، شهرداری آستارا بلافاصله به این موضوع ورود کرد و همکاران ما سریعا جانمایی محل نگهداری سگ ها را انجام دادند و ما توانستیم در عرض یک هفته محلی را که به مساحت 400 متر مربع و فنس کشی شده می باشد برای نگهداری این سگ ها آماده کنیم.

شهردار آستارا گفت: مطمئن هستم که مردم شهر در کنار سایر ارگان های ذیربط که با موضوع سگ های بلاصاحب مرتبط هستند، به شهرداری آستارا در این رابطه کمک خواهند کرد و من این مطالبه را از این عزیزان دارم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سایت نگهداری سگ های بلاصاحب در آستارا راه اندازی شد

سایت نگهداری سگ های بلاصاحب در آستارا راه اندازی شد