مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 17:512023-12-04بين الملل

فرماندهان ارشد نظامی ایران در مورد «طوفان الاقصی» چه گفتند؟


 15 مهرماه 1402 تاریخی است که رژیم صهیونیستی در شوکی عمیق فرو رفت؛ رزمندگان مقاومت فلسطینی در این تاریخ توانستند از طریق زمین، زیرزمین، دریا و هوا به سرزمین هاش اشغالی نفوذ کرده و به هیمنه رژیم صهیونیستی ضربه وارد کنند.

ضربه ای که هم از لحاظ نظامی و هم از لحاظ اطلاعاتی فرمانده معظم کل قوا آن را غیرقابل ترمیم دانستند و بیان کردند: این زلزله ی ویرانگر توانسته است بعضی از سازه های اصلی حاکمیّت رژیم غاصب را ویران کند که تجدید بنای آن سازه ها به این آسانی امکان پذیر نیست .

ایشان تأکید کردند که بعید است رژیم غاصب صهیونیستی با همه ی های وهویی که می کند، با همه ی حمایت هایی که امروز در دنیا از سوی غربی ها از او می شود، بتواند آن سازه ها را ترمیم کند، من عرض می کنم از شنبه ی پانزدهم مهر، رژیم صهیونیستی، رژیم صهیونیستیِ قبلی نیست و ضربه ای که خورده است به این آسانی قابل جبران نیست.

فرماندهان ارشد نظامی ایران هم در رابطه با این عملیات و جزییاتی که خسارات آن را برای رژیم صهیونیستی غیرقابل ترمیم می کند در سخنرانی های مختلف اظهاراتی داشته اند که بخش های مهم آن در ادامه آمده است.

1- سرلشکر باقری: قدرت و شوکت صهیونیست ها در 15 مهرماه فرو ریخت سرلشکر محمد باقری، رییس ستاد کل نیروهای مسلح در رابطه با تأثیر عملیات طوفان الاقصی بر پیکره رژیم صهیو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندهان ارشد نظامی ایران در مورد «طوفان الاقصی» چه گفتند؟

فرماندهان ارشد نظامی ایران در مورد «طوفان الاقصی» چه گفتند؟