مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 13:412023-12-04اجتماعي

تجلیل از دانش آموزان و معلمان پژوهنده در هفته پژوهش


رییس پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش به تشریح فعالیت های این پژوهشگاه و برنامه های هفته پژوهش پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، علی محبی رییس پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش در نشست خبری که امروز در این پژوهشگاه برگزار شد به ارائه فعالیت ها و اقدامات پژوهشگاه و برنامه های هفته پژوهش پرداخت.

محبی در این نشست اظهار کرد: بزرگترین مشکل در کشور از سال های دور این است که مدیران، اقداماتی را بدون تفکر و پژوهش انجام می دهند و محققان هم پژوهش هایی را انجام می دهند که در میدان عمل، کاربرد ندارد.

وی با بیان اینکه پیشرفت علم و تکنولوژی به حدی است که اهمیت تحقیق و پژوهش را در عرصه تعلیم و تربیت دوچندان می کند، افزود: هدف اصلی از هفته پژوهش در وزارت آموزش و پرورش، ترویج و توسعه فرهنگ پژوهش در بین مدیران، معرفی دستاوردهای پژوهشی برگزیده به عنوان الگو برای سایران و تجلیل از پدیدآورندگان آثار برگزیده است.

رییس پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش گفت: هفته پژوهش به 2 هفته افزایش یافته است و این هفته شاهد هفته پژوهش در استان ها هستیم و در هفته آینده برنامه های ملی در تهران اجرا می شود.

وی اضافه کرد: یکشنبه 19 آذر برنامه های مان آغاز می شود و در این روز در اردوگاه شهید باهنر مراسمی برای تجلیل از دانش آموزان خلاق و معلمان پژوهن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از دانش آموزان و معلمان پژوهنده در هفته پژوهش

تجلیل از دانش آموزان و معلمان پژوهنده در هفته پژوهش