مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 09:452023-12-10سياسي

برگزاری هفته تئاتر دانشگاهی


مدیر کانون تئاتر دانشگاهی اداره کل هنرهای نمایشی می گوید: هفته تئاتر درون دانشگاهی در دانشکده های تخصصی تئاتر تهران در دی 1402 برگزار می شود.

- مدیر کانون تئاتر دانشگاهی اداره کل هنرهای نمایشی می گوید: هفته تئاتر درون دانشگاهی در دانشکده های تخصصی تئاتر تهران در دی 1402 برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، امیرحسین حریری با اشاره به برگزاری جلسه شورای مدیران گروه های آموزشی هنرهای نمایشی دانشگاه های شهر تهران با مدیرکل هنرهای نمایشی، خبر از اجرایی شدن طرح هفته های تخصصی تئاتر در دی 1402 داد.

بر این اساس کانون تئاتر دانشگاهی و اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اقدام به برنامه ریزی جهت برگزاری هفته تئاتر درون دانشگاهی در دانشکده های تخصصی تئاتر تهران کرده اند که دراین باره از امیرحسین حریری جویای چگونگی و روند برگزاری این رویداد شدیم.

مدیر کانون تئاتر دانشگاهی درباره برگزاری این رویداد دانشجویی گفت: هفته تئاتر درون دانشگاهی در دانشکده های تخصصی تئاتر تهران با حمایت اداره کل هنرهای نمایشی در دانشکده ها و در دی ماه سال جاری و قبل از جشنواره تئاتر فجر برگزار می شود.

او ادامه داد: پیرو جلسات متعددی که با حضور مدیرکل هنرهای نمایشی، مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی، مدیر کانو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری هفته تئاتر دانشگاهی

برگزاری هفته تئاتر دانشگاهی