مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 16:052023-11-26اقتصادي

یارانه تا سقف 4 میلیون تومان به مادران شیرده دهک اول


بالغ بر 110 میلیارد تومان یارانه در گام اول برای اجرای این طرح و حمایت از 27 هزار مادران شیرده در دهک های اول حمایتی در 8 استان محروم کشور صرف می شود.

- این گام نخست است.

عهد می بندیم که گام های بعدی را بلندتر برداریم و اقدامات موثرتری انجام دهیم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به طرح یسنا (حمایت از خانواده و جوانی جمعیت ویژه مادران باردار یا کودک شیرخوار در دهک یک درآمدی)، اظهار کرد: این طرح بالغ بر 110 میلیارد تومان برای بالغ بر 27 هزار مادر شیرده در دهک های اول حمایتی در 8 استان محروم کشور آغاز می شود.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدصولت مرتضوی در نشست تشریح همکاری مشترک وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و بنیاد کرامت رضوی با محوریت مشارکت در زمینه ارائه بسته غذایی رایگان برای گروه های آسیب پذیر با اولویت مادران دارای کودک زیر 2 سال دهک یک درآمدی و آغاز فاز اول این طرح بیان کرد: یکی از اهداف بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، ایجاد عدالت اجتماعی است و از بدو تاسیس در حوزه تکافل اجتماعی اقدامات موثری انجام داده است.

این خدمات در جای جای این مرز و بوم قابل مشاهده است.

  وی ادامه داد: ایجاد نهادهای حمایتی، توسعه تشکل های مردمی و کمک نهادهای انقلابی بستر عدالت گستری ایران را توسعه داده و طعم شیرین عدالت را در کام نیازمندان چشانده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یارانه تا سقف 4 میلیون تومان به مادران شیرده دهک اول

یارانه تا سقف 4 میلیون تومان به مادران شیرده دهک اول