مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 21:102023-11-27بين الملل

تماس تلفنی زلنسکی با بن سلمان درباره اجرای فرمول صلح کی یف


ولودیمیر زلنسکی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: با محمد بن سلمان ولیعهد سعودی تماس گرفتم تا درباره تحولات اخیر در خاورمیانه و همچنین راه های تقویت روابط کی یف و ریاض و اجرای طرح صلح اوکراین گفت وگو کنیم.

- ولودیمیر زلنسکی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: با محمد بن سلمان ولیعهد سعودی تماس گرفتم تا درباره تحولات اخیر در خاورمیانه و همچنین راه های تقویت روابط کی یف و ریاض و اجرای طرح صلح اوکراین گفت وگو کنیم.

رییس جمهوری اوکراین امروز (دوشنبه) در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) خبر داد که با در تماسی تلفنی با ولیعهد عربستان سعودی درباره اوضاع خاورمیانه و اجرای فرمول صلح کی یف گفت وگو کرده است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، ولودیمیر زلنسکی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: با محمد بن سلمان ولیعهد سعودی تماس گرفتم تا درباره تحولات اخیر در خاورمیانه و همچنین راه های تقویت روابط کی یف و ریاض و اجرای طرح صلح اوکراین گفت وگو کنیم.

  عربستان سعودی در مردادماه میزبان مذاکرات صلح اوکراین با حضور مشاوران امنیت ملی و نمایندگان تعدادی از کشورهای جهان بدون حضور نماینده روسیه بود.

  بن سلمان در دیدار با زلنسکی در جده، بر حمایت ریاض از همه تلاش های بین المللی در رابطه با حل سیاسی بحران اوکراین و روسیه تأکید کرد و گفت که عربستان سعودی به کمک های بشردوستانه خود به او


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تماس تلفنی زلنسکی با بن سلمان درباره اجرای فرمول صلح کی یف

تماس تلفنی زلنسکی با بن سلمان درباره اجرای فرمول صلح کی یف