مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 23:052023-12-13اجتماعي

لاله های گمنام پاییز نایین را بهاری کردند


کاروان اهالی بهشت حامل پیکر مطهر هفت شهید گمنام دوران دفاع مقدس، امروز میهمان مردم دلداده و شهید پرور شهرستان نایین، ورزنه و کوهپایه بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس از نایین، میهمان که می آید، دل در دل صاحب خانه نمی مانند و آن هم اینکه مهمان، محب خدا و از جنس عشق و نور ازلی باشد.

اهالی خانه دست از پا نمی شناسند و همه جا را آب و جارو می کنند، همه چیز را مرتب می کنند و دستی به سر و روی خانه می کشند تا بهترین میزبانی را از میهمانی داشته باشند که به دلیل حضور کوتاه، باید نهایت استفاده را از برکت حضور وی برند.

شهرستان نایین همانند دیگر شهرستان های استان اصفهان میزبان لاله های گمنام و کاروان اهالی بهشت بود که از صبح امروز، چهارشنبه در روز زیارتی امام رضا(ع) با استقبال گرم دانش آموزان عاشق در مدارس شهرهای نایین و بافران و محله محمدیه و روستای مزرعه امام مواجه شدند و پس از آن از میدان اصلی شهر همراه با اقشار مختلف مردم شهرستان نایین به آستان مقدس امامزاده سلطان سید علی(ع) رسیدند.

  مردم شهرستان نایین منتظر بودند تا هوای آلوده شهر به یاد غیر خدا را با باران چشمانشان شست و شو دهند و چه بهانه ای بهتر از حضور پربرکت لاله های گمنامی که مجاهدانه هشت سال دفاع مقدس را رقم زدند وجود دارد؟ از کودک روی دستان پدر تا مادر شهید مفقودالاثر، بی تاب و د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لاله های گمنام پاییز نایین را بهاری کردند

لاله های گمنام پاییز نایین را بهاری کردند