مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 17:252023-12-07اقتصادي

گلستان رتبه اول کشت کلزا در کشور را از آن خود کرد


رییس اداره پنبه و دانه های روغنی جهاد کشاورزی گلستان از افزایش دو برابری کشت کلزا در گلستان خبر داد و گفت: بیش از 40 هزار هکتار از اراضی گلستان زیر کشت کلزا رفت.

- رییس اداره پنبه و دانه های روغنی جهاد کشاورزی گلستان خبر داد گلستان رتبه اول کشت کلزا در کشور را از آن خود کرد ایسنا/گلستان رییس اداره پنبه و دانه های روغنی جهاد کشاورزی گلستان از افزایش دو برابری کشت کلزا در گلستان خبر داد و گفت: بیش از 40 هزار هکتار از اراضی گلستان زیر کشت کلزا رفت.

علی موسی خانی عصر پنجشنبه 16 آذر در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه کلزا محصولی مناسب در تناوب با غلات به خصوص گندم و همچنین برنج محسوب می شود، اظهار کرد: سال گذشته سطح برداشت این محصول در استان میزان 21 هزار هکتار بود که این آمار امسال به دو برابر رسیده است.

وی با بیان اینکه برای این میزان از کشت کلزا 270 هزار تن بذر بین کشاورزان گلستانی توزیع شد، گفت: بهترین تاریخ کشت کلزا در استان گلستان از 15 مهرماه تا 20 آبان ماه است و هر چه کشت کلزا زودتر انجام گیرد، عملکرد بهتر خواهد بود.

رییس اداره پنبه و دانه های روغنی جهاد کشاورزی گلستان ادامه داد: امسال 40 هزار هکتار از اراضی کشاورزی گلستان به کلزا اختصاص یافته که این موضوع باعث شده تا استان گلستان رتبه اول را در کشور به خود اختصاص دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلستان رتبه اول کشت کلزا در کشور را از آن خود کرد

گلستان رتبه اول کشت کلزا در کشور را از آن خود کرد