مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 17:302023-12-04حوادث

از دستگیری عاملان شرارت در تنکابن تا کشف 3 کیلو مواد مخدر در آمل


فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن از دستگیری عامل چاقوکشی و شرارت در کمتر ازیک ساعت با تلاش ماموران انتظامی این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/مازندران فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن از دستگیری عامل چاقوکشی و شرارت در کمتر ازیک ساعت با تلاش ماموران انتظامی این شهرستان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ بهادر دیلمی در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی110 مبنی بر یک مورد چاقوکشی در منطقه گردشگری باغ آلمانی کریم آباد رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع، ماموران پلیس امنیت با توجه به اینکه متهم پیش از حضور ماموران از محل متواری شده بود، پس از انجام تحقیقات میدانی و اشراف اطلاعاتی موفق شدند عامل چاقوکشی را در کمتر از یک ساعت شناسایی و در یک عملیات موفقیت آمیز در اقدامی ضربتی را دستگیر کنند.

سرهنگ دیلمی با بیان اینکه متهم که از اراذل و اوباش نوپدید است، انگیزه خود را از این کار مصرف مواد الکلی عنوان کرده و یادآور شد: متهم اقدام به شرارت و چاقوکشی و شکستن شیشه های یکی از کافه ها کرده بود که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن در پایان تاکید کرد: پلیس با هرگونه بی نظمی و اخلال در نظم و امنیت عمومی به شدت برخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از دستگیری عاملان شرارت در تنکابن تا کشف 3 کیلو مواد مخدر در آمل

از دستگیری عاملان شرارت در تنکابن تا کشف 3 کیلو مواد مخدر در آمل