مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 12:052023-11-22سياسي

از پروژکتور اصلاح طلبان تا آرایش مجلس چهاردهم


دبیر جبهه پیشرفت و عدالت استان زنجان با تاکید بر مشارکت مردم در انتخابات اسفندماه و این انتخابات با حضور جناح های مختلف برگزار می شود هر چند بخشی از طیف اصلاح طلبان منتظر بررسی احراز صلاحیت ها هستند که اگر وارد انتخابات شدند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، انتخابات و راهبردهای گروه های مختلف در آن بهانه دعوت و همصحبت شدن با نمایندگان طیف های مختلف است که در این رابطه این بار با اکبر عباسی، دبیر جبهه پیشرفت و عدالت استان زنجان، نائب رییس اول خانه احزاب استان زنجان و عضو موسس شورای ائتلاف استان زنجان گفت وگو شده است.

اکبر عباسی با امیدواری از مشارکت مردم در انتخابات صحبت کرده و عملکرد دولت را در مدت زمان باقیمانده تا انتخابات در میزان مشارکت دخیل می داند و معتقد است که نظام، انقلاب و کشور از آن همه طیف های سیاسی است و باید این گروه ها در نظام سیاسی کشور مشارکت و حضور داشته باشند ولی اعتقاد دارد که 70 درصد از کرسی های نمایندگی مجلس آینده به اصولگرایان خواهد رسید.

  فارس: وضعیت فعلی کشور را چطو می بینید؟ اکبر عباسی: نمی تون گفت که وضعیت کشور استثنایی است بلکه خاص است، که این مهم هم مربوط به منطقه است و در داخل کشور مشکلی وجود ندارد، چرا که سال گذشته در این بازه زمانی ما درگیر مشکلات داخلی بودیم و به حمدالله با رفع آن ها، م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از پروژکتور اصلاح طلبان تا آرایش مجلس چهاردهم

از پروژکتور اصلاح طلبان تا آرایش مجلس چهاردهم