مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 06:052023-12-18حوادث

دستگیری سارقان ساختمان خالی از سکنه در شاهرود


فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود(سمنان): در پی چندین فقره سرقت از منازل خالی از سکنه و شیرآلات ساختمانی و بیمارستانی شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران کلانتری 12 بسیج شهرستان قرار گرفت.

- فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود(سمنان): در پی چندین فقره سرقت از منازل خالی از سکنه و شیرآلات ساختمانی و بیمارستانی شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران کلانتری 12 بسیج شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود با اشاره به چندین سرقت از منازل خالی از سکنه و شیرآلات ساختمانی و بیمارستانی در این شهرستان از شناسایی و دستگیری سارقان ساختمان های خالی از سکنه خبر داد.

سرهنگ علیرضا شایینی، 26 آذرماه بااعلام این خبر اظهار کرد: در پی چندین فقره سرقت از منازل خالی از سکنه و شیرآلات ساختمانی و بیمارستانی شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران کلانتری 12 بسیج شهرستان قرار گرفت.

وی به اقدامات خاص پلیسی و گشت زنی های شبانه روزی ماموران در این راستا اشاره کرد و افزود: با پیگیری های بی وقفه، پلیس سرانجام هویت دو سارق غیر بومی شناسایی و طی عملیات غافلگیرانه و منسجم در مخفیگاهشان دستگیر شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری سارقان ساختمان خالی از سکنه در شاهرود

دستگیری سارقان ساختمان خالی از سکنه در شاهرود