مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 17:502023-12-04بين الملل

فرماندهان ارشد نظامی ایران در مورد «طوفان الاقصی» چه گفتند؟


«قدرت و شوکت صهیونیست ها در 15 مهرماه فرو ریخت»، «طوفان الاقصی بزرگترین شکست در تاریخ موجودیت رژیم جعلی صهیونیستی بود»، «رزمندگان فلسطینی در طوفان الاقصی، - خبرگزاری فارس-سردبیری استان ها، محسن رضایی: 15 مهرماه 1402 تاریخی است که رژیم صهیونیستی در شوکی عمیق فرو رفت؛ رزمندگان مقاومت فلسطینی در این تاریخ توانستند از طریق زمین، زیرزمین، دریا و هوا به سرزمین هاش اشغالی نفوذ کرده و به هیمنه رژیم صهیونیستی ضربه وارد کنند.

ضربه ای که هم از لحاظ نظامی و هم از لحاظ اطلاعاتی فرمانده معظم کل قوا آن را غیرقابل ترمیم دانستند و بیان کردند: این زلزله ی ویرانگر توانسته است بعضی از سازه های اصلی حاکمیّت رژیم غاصب را ویران کند که تجدید بنای آن سازه ها به این آسانی امکان پذیر نیست .

ایشان تأکید کردند که بعید است رژیم غاصب صهیونیستی با همه ی های وهویی که می کند، با همه ی حمایت هایی که امروز در دنیا از سوی غربی ها از او می شود، بتواند آن سازه ها را ترمیم کند، من عرض می کنم از شنبه ی پانزدهم مهر، رژیم صهیونیستی، رژیم صهیونیستیِ قبلی نیست و ضربه ای که خورده است به این آسانی قابل جبران نیست.

فرماندهان ارشد نظامی ایران هم در رابطه با این عملیات و جزییاتی که خسارات آن را برای رژیم صهیونیستی غیرقابل ترمیم می کند در سخنرانی های مختلف اظهاراتی داشته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندهان ارشد نظامی ایران در مورد «طوفان الاقصی» چه گفتند؟

فرماندهان ارشد نظامی ایران در مورد «طوفان الاقصی» چه گفتند؟