مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 08:452023-12-06پزشكي

برگزاری دوازدهمین کنگره علوم اعصاب پایه و بالینی در کشور


دوازدهمین کنگره علوم اعصاب پایه و بالینی 6 تا 8 دی ماه امسال در مرکز همایش های رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار می شود.

- دوازدهمین کنگره علوم اعصاب پایه و بالینی 6 تا 8 دی ماه امسال در مرکز همایش های رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایران، به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا طبیب خویی، دبیر علمی بخش بالینی دوازدهمین کنگره علوم اعصاب پایه و بالینی اظهار کرد: این رویداد قدیمی و معتبرترین کنگره علوم اعصاب در کشور بوده و نقطه قوت آن قرارگیری گروه های بالینی و پایه علوم اعصاب در کنار یکدیگر است.

وی با بیان اینکه تبادل اطلاعات و همفکری این دو گروه در کنار هم می تواند به خلق ایده های جدید و نوآوری در درمان بیماران کمک کند، ادامه داد: 600 مقاله به دبیرخانه کنگره رسیده که در مراحل آخر داوری است و در روزهای آینده پذیرفته شدگان مشخص می شوند.

طبیب خویی گفت: در این کنگره ابتکاری به خرج داده شده تا تعداد مقالات بیشتری به صورت سخنرانی در زمان کوتاه 4 دقیقه ای ارائه شود.

همچنین قرار بود سمپوزیوم یک روزه فناوری های نوظهور در جراحی مغز و اعصاب به صورت متمرکز برگزار شود، اما برای جذب مخاطب بیشتر، عناوین آن در برنامه هر سه روز کنگره گنجانده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دوازدهمین کنگره علوم اعصاب پایه و بالینی در کشور

برگزاری دوازدهمین کنگره علوم اعصاب پایه و بالینی در کشور