مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 08:102023-12-13حوادث

عاملان تشویش اذهان عمومی در بجنورد دستگیر شدند


رییس پلیس فتای خراسان شمالی از شناسایی و دستگیری دو نفر ادمین پیج اینستاگرامی که با انتشار محتوای تفرقه افکنانه موجب تشویش اذهان عمومی می شدند، - ایسنا/خراسان شمالی رییس پلیس فتای خراسان شمالی از شناسایی و دستگیری دو نفر ادمین پیج اینستاگرامی که با انتشار محتوای تفرقه افکنانه موجب تشویش اذهان عمومی می شدند، خبر داد.

سرهنگ یوسف شاکری گفت: بر اساس رصدهای صورت گرفته در فضای مجازی و گزارش های متعدد دریافتی از سوی کاربران به پلیس فتا مشخص شد دو نفر با اهداف مختلف از جمله تشویش اذهان عمومی و اخلال در نظم و امنیت اقدام به تهیه و انتشار محتواهایی در فضای مجازی با مضامین مختلف می کنند که موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس فتا قرار گرفت.

وی ادامه داد: پس از انجام اقدامات فنی و عملیاتی، افرادی که اقدام به انتشار این گونه محتواهای غیرقانونی می کردند در شهر بجنورد دستگیر و پس از تکمیل تحقیقات و اقرار به بزه انتسابی و همچنین پاک سازی صفحات مجازی، به جهت تعیین تکلیف قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ شاکری به تمامی کاربران فضای مجازی توصیه کرد: ضمن بهره برداری صحیح از فضای سایبر از انتشار هرگونه کلیپ صوتی و تصویری در تضاد با امنیت و آرامش مردم و همچنین در تضاد با ارزش ها و هنجارهای اجتماعی، اکیدا اجتناب کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عاملان تشویش اذهان عمومی در بجنورد دستگیر شدند

عاملان تشویش اذهان عمومی در بجنورد دستگیر شدند