مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 11:452023-12-09سياسي

سردبیر سوره: راه حل استقلال فلسطین استفاده از ایده «جمهوری اسلامی» است


موضوع چگونگی آزادسازی فلسطین از سلطه صهیونیسم یکی از جدی ترین چالش های جهان اسلام است.

سیدعلی سیدان، سردبیر مجله سوره، در سرمقاله شماره اخیر این مجله با استناد به سخنان رهبری و تحلیل آن به چگونگی آرمان آزادسازی فلسطین پرداخته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه اندیشه خبرگزاری فارس، موضوع چگونگی آزادسازی فلسطین از سلطه صهیونیسم یکی از جدی ترین چالش های جهان اسلام است.

سیدعلی سیدان، سردبیر مجله سوره، در سرمقاله شماره اخیر این مجله با استناد به سخنان رهبری و تحلیل آن به چگونگی آرمان آزادسازی فلسطین پرداخته است که در ادامه می خوانید.

گزینه نظامی روی میز است، اما کافی نیست این پرسش همواره مطرح بوده که نابودی اسراییل یعنی چه و چگونه ممکن است؟ همچنین سؤالی که از پی سؤال مذکور می آید این است که ایده و نقش جمهوری اسلامی در این باره چیست؟ اولین و ساده ترین پاسخی که ممکن است به ذهن ما برسد این است که جمهوری اسلامی ایران به طور رسمی با همه توان نظامی خود مستقیماً اسراییل را هدف موشک هایش قرار دهد.

این گزینه هرچند همواره روی میز ایران هست و جمهوری اسلامی برای دفاع از حرکت تاریخی انقلاب اسلامی و مقاومت در برابر توتالیتاریسم نظام سلطه این حق را دارد که وارد نزاع نظامی مستقیم با آمریکا و اسراییل شود، اما گزینه گویای همه ایده جمهوری اسلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردبیر سوره: راه حل استقلال فلسطین استفاده از ایده «جمهوری اسلامی» است

سردبیر سوره: راه حل استقلال فلسطین استفاده از ایده «جمهوری اسلامی» است