مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 09:102023-12-03بين الملل

بازگشت نتانیاهو به نقطه صفر


مواضع صهیونیست ها و آمریکا درباره جنگ غزه، انباشته از تناقض است و اقدام آنها در شروع دوباره جنگ بر تناقضات افزوده و استیصال و سردرگمی رژیم صهیونیستی و حامیانش را بیش از گذشته نشان می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه جام جم در مطلبی با این عنوان دلایل شروع مجدد جنگ از سوی رژیم صهیونیستی را بررسی کرده که در ادامه می خوانید: نتانیاهو سه هدف اصلی برای جنگ غزه مشخص کرده که عبارتند از نابودی حماس، آزادی تمام گروگان ها و تبدیل غزه به منطقه ای امن که دیگر تهدیدی علیه رژیم صهیونیستی نباشد.

تمام کارشناسان معتقدند که رژیم صهیونیستی قطعا موفق به تحقق دو هدف اول نمی شود اما حداقل با پذیرش آتش بس موفق شده بود عده ای از اسرای صهیونیست را در قبال آزادی اسرای فلسطینی مبادله کند.

بامداد جمعه اعلام شد رژیم صهیونیستی پیشنهادهای حماس را برای ادامه آتش بس نپذیرفته و دوباره حملات به غزه را از سرگرفته است.

در چنین شرایطی این سؤال مطرح است که دلیل پذیرش آتش بس از سوی رژیم صهیونیستی چه بود و چرا پس از چند روز، دوباره شروع به جنگ کرد.

توافق آتش بس، یک اجبار بود درخصوص اولین دلیل از سرگیری جنگ توسط رژیم صهیونیستی می توان به این مسأله اشاره کرد که اصولا وحشیگری و جنایت در صهیونیست ها نهادینه شده و اولین انتخاب آنها جنگ و جنایت است مگر این که مجبور به ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت نتانیاهو به نقطه صفر

بازگشت نتانیاهو به نقطه صفر