مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 11:452023-12-02اقتصادي

تولید اکسیدگرافن با کاربردهای صنعتی و یک دهم قیمت نمونه خارجی


یکی از شرکت های دانش بنیان اکسیدگرافن را برای کاربرد در صنایع نفت و گاز با کیفیت بالا و قیمت پایین نسبت به نمونه های خارجی به تولید رسانده است.

- یکی از شرکت های دانش بنیان اکسیدگرافن را برای کاربرد در صنایع نفت و گاز با کیفیت بالا و قیمت پایین نسبت به نمونه های خارجی به تولید رسانده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یوسف امرالهی، مدیرعامل این شرکت دانش بنیان تولید اکسید گرافن را از محصولات تولیدی این شرکت نام برد و گفت: گرافن و گرافن اکساید از محصولات راهبردی هستند که با روش ابداعی و نوین در این شرکت به تولید رسیده اند و قابلیت صنعتی سازی دارند و می توان آنها را در مقادیر انبوه تولید کرد.

وی با تاکید بر اینکه در این شرکت امکان تامین صد درصد نیاز کشور را برای این محصولات داریم، اظهار کرد: گرافن و مشتقات آن در زمینه های مختلف نظیر نفت، گاز، پتروشیمی، باتری ها و ابرخازن ها کاربرد دارد.

همچنین در بخش محیط زیست برای تولید نانوفیلتراسیون می توان از این مواد استفاده کرد.

امرالهی، حوزه پزشکی را از دیگر زمینه های کاربردی گرافن دانست و گفت: از گرافن و مشتقات آن در تولید حسگرها و حامل های دارویی استفاده می شود.

سال های گذشته گرافن و مشتقات آن از خارج وارد شده که قیمت آن 10 برابر قیمت نمونه ای است که در این شرکت دانش بنیان تولید می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید اکسیدگرافن با کاربردهای صنعتی و یک دهم قیمت نمونه خارجی

تولید اکسیدگرافن با کاربردهای صنعتی و یک دهم قیمت نمونه خارجی