مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آذر 1402 ساعت 12:452023-11-30بين الملل

نتانیاهو: میان اسراییلی ها سلاح توزیع می کنیم


نخست وزیر رژیم صهیونیستی در واکنش به عملیات امروز در قدس اشغالی که 9 کشته و زخمی برجای گذاشت بر توزیع سلاح میان ساکنان سرزمین های اشغالی تاکید کرد.

- نخست وزیر رژیم صهیونیستی در واکنش به عملیات امروز در قدس اشغالی که 9 کشته و زخمی برجای گذاشت بر توزیع سلاح میان ساکنان سرزمین های اشغالی تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سخنانی در این باره گفت: دولت به توزیع سلاح میان اسراییلی ها ادامه خواهد داد و تاثیر این اقدام در جنگ با عاملان عملیات ها ثابت شده است.

طبق گزارش شبکه الجزیره، نتانیاهو افزود: واکنش سریع دو نظامی و یک غیرنظامی مسلح باعث کشته شدن مجریان عملیات و جلوگیری از حمله خطرناک تر در قدس شد.

الی کوهن، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی نیز با چشم پوشی از تروریسم سازمان یافته ارتش این رژیم علیه ملت فلسطین، عملیات ضد صهیونیستی امروز را تروریستی خوانده و گفت: از جامعه بین المللی می خواهیم که این اقدامات و همچنین تشکیلات خودگردان فلسطین را محکوم کند؛ چراکه این تشکیلات چنین اعمالی را تشویق کرده و به قاتلان یهودیان پول می دهد.

پیش از این نیز ایتامار بن گویر، وزیر تندرو امنیت داخلی رژیم صهیونیستی با حضور در محل عملیات گفته بود: کسانی که این حمله را انجام داده اند، فعالان جنبش حماس هستند و این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتانیاهو: میان اسراییلی ها سلاح توزیع می کنیم

نتانیاهو: میان اسراییلی ها سلاح توزیع می کنیم