مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 16:102023-12-03حوادث

نجات جان سرنشینان تریلی واژگونی شده در قاینات


در بسته خبری امروز پلیس خراسان جنوبی در جریان جزییات اخباری با عناوین نجات جان سرنشینان تریلی واژگون شده، کشف انوع قرص قاچاق در نهبندان، مهار آتش سوزی با اقدام ماموران پلیس سربیشه و.

- خبرگزاری فارس- خراسان جنوبی؛ در بسته خبری امروز پلیس خراسان جنوبی در جریان جزییات اخباری با عناوین نجات جان سرنشینان تریلی واژگون شده، پراید سرقتی گلستان در قاین پیدا شد، کشف انوع قرص قاچاق در نهبندان، مهار آتش سوزی با اقدام ماموران پلیس سربیشه و.

قرار می گیرید.

نجات جان سرنشینان تریلی واژگون شده  سرهنگ محمود زال بیکی، فرمانده انتظامی قاینات اظهارداشت: ماموران پاسگاه انتظامی  قومنجان این شهرستان هنگام گشت زنی در محور مواصلاتی یک دستگاه تریلی را که واژگونی شده و دچار حریق شده بود، مشاهده کردند.

  وی بیان داشت: ماموران پاسگاه به محض مشاهده این صحنه توقف کرده و در اقدامی مسئولانه راننده تریلی که به همراه شاگردش در خوردو گرفتار شده بودند را از خودرو بیرون آورده و  سپس اقدام به خاموش کردن تریلی کردند.

  پراید سرقتی گلستان در قاین پیدا شد  فرمانده انتظامی قاینات در ادامه گفت: ماموران یگان امداد  این شهرستان هنگام گشت زنی به یک دستگاه سواری پراید که با پلاک غیر بومی در حال تردد بود مشکوک شدند و برای بررسی بیشتر خودرو را متوقف کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجات جان سرنشینان تریلی واژگونی شده در قاینات

نجات جان سرنشینان تریلی واژگونی شده در قاینات