مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 09:202023-12-11بين الملل

دیدار زلنسکی با اوربان در مراسم تحلیف رییس جمهور جدید آرژانتین


رییس جمهور اوکراین در مراسم تحلیف «خاویر میلی» رییس جمهور جدید آرژانتین از موقعیت استفاده کرد و گفت وگو مختصری را با نخست وزیر مجارستان، کسی که تهدید به مخالفت با بسته کمکی اصلی اتحادیه اروپا به کی یف کرده، - رییس جمهور اوکراین در مراسم تحلیف خاویر میلی رییس جمهور جدید آرژانتین از موقعیت استفاده کرد و گفت وگو مختصری را با نخست وزیر مجارستان، کسی که تهدید به مخالفت با بسته کمکی اصلی اتحادیه اروپا به کی یف کرده، انجام داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ویدئویی هایی که در کانال یوتیوب مجلس سنا آرژانتین منتشر شده، نشان می دهند که ولودیمیر زلنسکی، رییس جمهوری اوکراین در مراسم تحلیف همتای جدید آرژانتینی اش در بوئنوس آیرس با ویکتور اوربان نخست وزیر مجارستان صحبت می کند.

راشا تودی در گزارشی می گوید، این دو سیاستمدار با دقت به حرف های یکدیگر گوش می دادند و سایر مهمانان مهم و خاص نیز در این رویداد در کنار یکدیگر صحبت می کردند.

البته در این ویدئو صدایی از گفت وگو زلنسکی و اوربان به گوش نمی رسد.

آندری یرماک رییس دفتر ولودیمیر زلنسکی روز چهارشنبه گفته بود که در تلاش است تا دیدار رسمی میان زلنسکی و اوربان ترتیب دهد.

پیتر سیارتو وزیر امور خارجه مجارستان پیرو این خبر تاکید کرده بود که وقوع چنین دیداری فقط زمانی منطقی به نظر می رسد که با نتایج مثب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار زلنسکی با اوربان در مراسم تحلیف رییس جمهور جدید آرژانتین

دیدار زلنسکی با اوربان در مراسم تحلیف رییس جمهور جدید آرژانتین