مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 13:402023-12-06سياسي

سال آینده دستاوردهای بیشتری در عرصه پژوهش داشته باشیم


استاندار همدان با بیان اینکه دانشگاه های استان در زمره سرآمدان علمی پژوهشی کشور هستند، گفت: انتظار می رود سال آینده دستاوردهای بیشتری در سطح استان در عرصه پژوهش داشته باشیم و تحقیق و پژوهش را برای ارتقاء بهره وری در همه عرصه ها رقم بزنیم.

- ایسنا/همدان استاندار همدان با بیان اینکه دانشگاه های استان در زمره سرآمدان علمی پژوهشی کشور هستند، گفت: انتظار می رود سال آینده دستاوردهای بیشتری در سطح استان در عرصه پژوهش داشته باشیم و تحقیق و پژوهش را برای ارتقاء بهره وری در همه عرصه ها رقم بزنیم.

علیرضا قاسمی فرزاد چهارشنبه 15 آذر در آیین اختتامیه هفته پژوهش استان همدان، اظهار کرد: دانشگاه ها باید پیشرو و پیشگام توسعه در تحقیق و پژوهش باشند و کارکرد پژوهش این است که به محصول و عمل منجر شود که به لطف خداوند این اقدامات در حوزه دانش بنیان، منتج به اقدامات خوبی شده است.

وی با بیان اینکه دانشگاه های استان در زمره سرآمدان علمی پژوهشی کشور هستند، ادامه داد: خوشبختانه عرصه پژوهش مورد مداخله و دست برد قرار نگرفته و به شایستگی، مسیر خود را در سال های بعد از انقلاب طی کرده و نقطه ثقل حقد و کینه دشمن همینجاست چراکه ایرانی دارای نبوغ و استعداد سرشار است و نمی توانند با انحصاری کردن منابع و امکانات علمی، به چپاول دیگر کشورها بپردازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سال آینده دستاوردهای بیشتری در عرصه پژوهش داشته باشیم

سال آینده دستاوردهای بیشتری در عرصه پژوهش داشته باشیم