مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 16:502023-12-12سياسي

قومگرایی در انتخابات توهین به شعور سیاسی مردم است


دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: قومگرایی و طایفه گرایی در انتخابات توهین به شعور سیاسی مردم است.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: قومگرایی و طایفه گرایی در انتخابات توهین به شعور سیاسی مردم است.

سید علی محمد دانشی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: مردم دنبال طایفه گرایی نیستند بلکه خواص و کسانی که ادعای نخبه بودن دارند، به دنبال طایفه گرایی و قومگرایی هستند.

وی اظهار کرد: در دوران انتخابات مختلف مجلس و در حوزه های انتخابیه استان، مردم با انتخاب های درستی که فارغ از مسایل قومی بوده نشان دادند که موافق قومگرایی نیستند.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد، قومگرایی و طایفه گرایی در انتخابات را توهین به شعور سیاسی مردم دانست و خاطرنشان کرد: نخبگان و داوطلبان انتخابات مجلس به این مساله در سطح استان دامن نزنند.

دانشی تصریح کرد: در دوران انتخابات سنوات گذشته برخی داوطلبان نه تنها در محل زادگاه خود بلکه در سایر نقاط حوزه انتخابیه رای بالایی داشتند.

به عنوان مثال آقایان قائمی که یک نیروی غیر بومی بود، در بویراحمد نماینده این حوزه انتخابیه شد، در حوزه انتخابیه گچساران آقای نجفی نماینده مردم این شهرستان شد، همچنین مرحوم حجت الاسلام سید نور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قومگرایی در انتخابات توهین به شعور سیاسی مردم است

قومگرایی در انتخابات توهین به شعور سیاسی مردم است