مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 15:352023-12-03اقتصادي

اجباری شدن تولید کولرهای با رده انرژی A و بالاتر از ابتدای زمستان


سازمان ساتبا اعلام کرد که با هماهنگی میان وزارتخانه های نیرو، صمت و سازمان ملی استاندارد، مقرر شد از ابتدای دی ماه 1402 صرفا کولرهایی تولید شوند که دارای رده انرژی A و بالاتر باشند.

- سازمان ساتبا اعلام کرد که با هماهنگی میان وزارتخانه های نیرو، صمت و سازمان ملی استاندارد، مقرر شد از ابتدای دی ماه 1402 صرفا کولرهایی تولید شوند که دارای رده انرژی A و بالاتر باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طبق اطلاعیه سازمان ساتبا، در راستای ارتقای بهره وری انرژی برق در کولرهای آبی با بازنگری استاندارد مصرف انرژی در کولرهای آبی و حذف 3 رده B,C,D و با هماهنگی میان وزارتخانه های نیرو، صمت و سازمان ملی استاندارد، مقرر شد از ابتدای دیماه 1402 صرفا کولرهایی تولید شوند که دارای رده انرژی A و بالاتر باشند.

بر اساس این گزارش، با هدف کاهش رشد بی رویه مصرف برق کشور از طریق ارتقای بهره وری انرژی در تجهیزات برقی و لوازم خانگی و در جهت ارتقای بهره وری انرژی برق در تولید کولرهای آبی و الکتروموتورهاپیرو، تفاهم نامه مشترکی میان وزارت خانه های نیرو، صمت و سازمان ملی استاندارد در تاریخ 13 اسفند 1401 مبادله شد و درنتیجه در دولت سیزدهم تاکنون اقداماتی برای ارتقای استاندارد انرژی کولرهای آبی و الکتروموتورها صورت گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجباری شدن تولید کولرهای با رده انرژی A و بالاتر از ابتدای زمستان

اجباری شدن تولید کولرهای با رده انرژی A و بالاتر از ابتدای زمستان