مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 آذر 1402 ساعت 15:312023-12-08سياسي

قالیباف: پروژه های نیمه تمام با اولویت بندی تکمیل می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اسلامشهر محمد باقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی ظهر امروز در حاشیه بازدید از پروژه های عمرانی اسلامشهر در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: شرایطی طوری نیست که همه پروژه های نیمه تمام تکمیل و مورد بهره برداری قرار گیرد، لذا حتماً باید اولویت پروژه ها مشخص و زمانبندی دقیقی انجام و بر اساس اولویت بندی در برنامه توسعه هفتم پروژه ها تکمیل و به بهره برداری برسند.

وی افزود: پروژه بیمارستان403 تختخوابی اسلامشهر که با تلاش های انجام شده تاکنون بالغ بر 85 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و با پیش بینی اعتبارات لازم برای تجهیز آن امیدواریم تا پایان سال جاری تکمیل، تجهیز و به طور آزمایشی بهره برداری از آن انجام شود.

قالیباف با اشاره به ضرورت تامین نیروی انسانی برای بیمارستان اسلامشهر بیان کرد: یکی از مهم ترین چالش های امروز ما در حوزه سلامت بحث نیروهای متخصص در جهت آموزش، جذب و استفاده از نیروها است، که در بحث پذیرش نیرو با اقداماتی که برای افزایش حقوق ها در نظر گرفته شده، ان شاءالله به زودی مشکل برطرف می شود.

وی تاکید کرد: ما معتقدیم که حقوقهای نجومی و بی جهت نباید به افراد داده شود و نسبت به ارزش کار و خدماتی که ارائه می شود حقوق و دستمزد پرداخت شود، که این روش دربرنامه هفتم توسعه توسط مجلس به تصویب رسیده و تکلیف سال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قالیباف: پروژه های نیمه تمام با اولویت بندی تکمیل می شود

قالیباف: پروژه های نیمه تمام با اولویت بندی تکمیل می شود