مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 16:002023-11-27سياسي

ضرورت گسترش کمی و کیفی فعالیت های مبتنی بر پژوهش در کهگیلویه و بویراحمد


معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: گسترش کمی و کیفی فعالیت های مبتنی بر پژوهش در این استان ضروری است.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: گسترش کمی و کیفی فعالیت های مبتنی بر پژوهش در این استان ضروری است.

مرادعلی پیوند در نشست شورای سیاست گذاری هفته پژوهش با بیان اینکه نتایج و دستاوردهای تحقیق و پژوهش ها باید کاربردی و به نوآوری ها تبدیل شوند، افزود: شناسایی و رفع موانع حوزه پژوهش و بررسی و تصویب طرح های پژوهشی و حمایت از مراکز رو به بهبود است.

وی با تاکید بر اینکه، هدایت ظرفیت های پژوهشی و فناوری مراکز علمی و تحقیقاتی به سمت پژوهش های کاربردی، توسعه ای باید فرهنگ سازی شود، اظهارکرد: حل مشکلات جامعه، تجاری سازی دستاوردهای پژوهشی مدنظر باشد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد، گسترش کمی و کیفی فعالیت های مبتنی بر پژوهش را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: حمایت از مراکز، پژوهشگران و کاربران نتایج تحقیقاتی و پژوهشی ضروری است.

پیوند بر شناسایی و تصویب اولویت های پژوهشی برحسب نیاز در استان تاکید و تصریح کرد: شناسایی نیازهای پژوهشی و اولویت بندی آنها با شیوه های آماری و میدانی باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت گسترش کمی و کیفی فعالیت های مبتنی بر پژوهش در کهگیلویه و بویراحمد

ضرورت گسترش کمی و کیفی فعالیت های مبتنی بر پژوهش در کهگیلویه و بویراحمد