مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 16:452023-12-13اقتصادي

طرح ها و کارهای مطابق با ظرفیت های لرستان باشد


باید طرح ها و کارهایی که انجام می شود متفاوت با کارهای روتین باشد و مطابق با ظرفیت های استان دبیرخانه قرارگاه اشتغال استان های زاگرس نشین تشکیل شود.

- ایسنا/لرستان استاندار لرستان گفت: باید طرح ها و کارهایی که انجام می شود متفاوت با کارهای روتین باشد و مطابق با ظرفیت های استان دبیرخانه قرارگاه اشتغال استان های زاگرس نشین تشکیل شود.

فرهاد زیویار امروز 22 آذرماه در جلسه بررسی بسته های پیشنهادی به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی که در محل سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد، اظهار کرد: امروز مسئولین تامین اجتماعی، صندوق روستاییان و عشایر، هلدینگ های بازنشستگی کشور و صندوق فولاد، برای کاهش بخشی از نرخ بیکاری لرستان به استان آمدند.

وی با بیان اینکه این سفر ماحصل و پیرو دستور رییس جمهور و وزیرکار در رابطه با راه اندازی قرارگاه اشتغال استان های زاگرس نشین شکل گرفته است، بیان کرد: مباحثی که مطرح شد در راستای ارتقای واحدهای مادر تخصصی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بوده است.

استاندار لرستان با بیان اینکه تامین تجهیزات مورد نیاز در استان ضروری است، اضافه کرد: ایجاد ظرفیت ها و واحدهای تولیدی جدید در استان لازم است.

زیویار با بیان اینکه در مجموع مقرر شد با ارائه بسته ای که تفاوت اساسی با امورات جاریه دارد برای استان تعریف شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح ها و کارهای مطابق با ظرفیت های لرستان باشد

طرح ها و کارهای مطابق با ظرفیت های لرستان باشد