مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 15:002023-12-04اقتصادي

برگزاری نشست مشورتی با حضور نمایندگان کشاورزان هرمزگان


با حضور نمایندگانی از کشاورزان استان هرمزگان و کارشناسان شرکت سهامی آب منطقه ای موضوع مدیریت توأمان آب و برق در راستای مدیریت منابع آب در نشستی مشورتی بررسی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، در جلسه ای که مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه ای هرمزگان، رییس خانه اصناف، رییس خانه کشاورز و کارشناسان جهاد کشاورزی هرمزگان حضور داشتند، موضوع طرح مدیریت توأمان آب و برق، نصب کنتور بر روی چاه های آب و مباحث مرتبط با طرح احیاء و تعادل بخشی مطرح و در خصوص آن مشورت های لازم صورت گرفت.

مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه ای هرمزگان در جریان برگزاری این نشست گفت: قوانین بالا دستی حوزه آب، مسیر و تکلیف ما را به عنوان متولیان تامین و مدیریت منابع آب در جهت توزیع عادلانه مشخص کرده است لذا  فرهنگ سازی و افزایش آگاهی مردم، نصب کتور های هوشمند، تعدیل میزان برداشت از چاه های آب و مدیریت توأمان آب و برق از جمله این موارد است.

جمشید عیدانی ادامه داد: در حال حاضر مدیریت تومان آب و برق به عنوان یکی از راهکارهای مدیریت مصرف آب با پیگیری و تأکیدات ویژه وزیر نیرو، در یک هماهنگی و آمادگی کامل با صنعت برق کشور در حال اجرا است که صنعت آب را در مدیریت و حفاظت از منابع آبی، همراهی می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نشست مشورتی با حضور نمایندگان کشاورزان هرمزگان

برگزاری نشست مشورتی با حضور نمایندگان کشاورزان هرمزگان