مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آذر 1402 ساعت 15:002023-12-21سياسي

توزیع بسته های یلدایی سپاه بین نیازمندان اردستان


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اردستان گفت: در آستانه شب یلدا 290 میلیون بن خرید آجیل، میوه و پوشاک بین نیازمندان توزیع شد.

- ایسنا/اصفهان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اردستان گفت: در آستانه شب یلدا 290 میلیون بن خرید آجیل، میوه و پوشاک بین نیازمندان توزیع شد.

روح الله صنعتکار، امروز(پنجشنبه، 30 آذرماه) در دیدار با خبرنگاران، اظهار کرد: یکی از برنامه های سازمان بسیج، خدمت رسانی به مردم محروم جامعه است که در این راستا گروه های جهادی با همکاری حوزه های مقاومت بسیج و پایگاه های مقاومت و جلب مشارکت بخش خصوصی و خیران سالانه در مناسبت های مختلف بر حسب ضرورت اقدام مناسب در شهرستان انجام می دهند.

وی با بیان اینکه در هفته اخیر سپاه اردستان بالغ بر 500 بسته معیشتی شامل برنج، روغن، ماکارونی، رب و.

بین محرومان و نیازمندان توزیع کرده است، افزود: مبلغ هر بسته معیشتی حدود 650 هزار تومان بوده که توسط حوزه های مقاومت بسیج توزیع شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اردستان گفت: همچنین با پیگیری های انجام شده بیش از 600 پرس غذای گرم در مناطق مختلف شهرستان طبخ و بین نیازمندان توزیع شده است.

صنعتکار با اشاره به بسته معیشتی سپاه ویژه شب یلدا تصریح کرد: با توجه به اینکه طولانی ترین شب سال یک حوزه نشاط برای مردم محسوب می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع بسته های یلدایی سپاه بین نیازمندان اردستان

توزیع بسته های یلدایی سپاه بین نیازمندان اردستان