مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 17:412023-12-09سياسي

دستگاه های اجرایی دیلم ملزم به همکاری با ستاد انتخابات هستند


فرماندار دیلم استان بوشهر با تاکید بر همکاری دستگاه ها با ستاد انتخابات گفت: سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت چهار رکن اصلی و مورد تاکید مقام معظم رهبری در بحث انتخابات است.

- دستگاه های اجرایی "دیلم" ملزم به همکاری با ستاد انتخابات هستند ایسنا/بوشهر فرماندار دیلم استان بوشهر با تاکید بر همکاری دستگاه ها با ستاد انتخابات گفت: سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت چهار رکن اصلی و مورد تاکید مقام معظم رهبری در بحث انتخابات است.

محمد اسدی شنبه در نشست ستاد انتخابات شهرستان دیلم که با حضور مسؤولان کمیته ها برگزار شد، گفت: سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت چهار رکن اصلی و مورد تاکید مقام معظم رهبری در بحث انتخابات است که همه ما باید تلاش کنیم که هر چهار شاخص با تمام توان مدنظر باشد.

رییس ستاد انتخابات شهرستان دیلم بیان داشت: قطعاً معیشت و مشکلات اقتصادی مردم می تواند بر مشارکت در انتخابات نیز تأثیرگذار باشد ولی مردم ما همیشه و در صحنه های حساس پای انقلاب و نظام خود محکم ایستاده اند.

فرماندار دیلم با اشاره به اینکه تمامی فرآیندها با حضور و نظارت مستقیم هیأت نظارت بر انتخابات شهرستان صورت می گیرد افزود: نمایندگان فرماندار با نظر مستقیم فرماندار انتخاب خواهند شد که از بدو انتخاب تا زمان برگزاری انتخابات مورد آموزش کامل قرار خواهند گرفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه های اجرایی دیلم ملزم به همکاری با ستاد انتخابات هستند

دستگاه های اجرایی دیلم ملزم به همکاری با ستاد انتخابات هستند