مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 10:252023-12-19بين الملل

آمریکا فقط برای یک بسته کمکی دیگر به اوکراین بودجه دارد


دولت بایدن هشدار داده که تنها برای ارسال یک بسته کمک نظامی دیگر به کی یف بودجه کافی دارد که تا پایان ماه جاری اعلام خواهد شد.

- دولت بایدن هشدار داده که تنها برای ارسال یک بسته کمک نظامی دیگر به کی یف بودجه کافی دارد که تا پایان ماه جاری اعلام خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جان کربی، سخنگوی شورای امنیت کاخ سفید در واشنگتن به خبرنگاران گفت: وقتی این اتفاق بیفتد، دیگر اختیاری برای تامین کمک مالی به اوکراین نخواهیم داشت.

اوکراین هنوز هم به کمک نیاز دارد و این دیگر به کنگره محول می شود تا برای آزادی، دموکراسی و منابع امنیت ملی ما اقدام کند.

به نقل از شبکه خبری راشاتودی، سخنگوی شورای امنیت کاخ سفید در حالی این اظهارات را مطرح کرده که دولت جو بایدن، رییس جمهوری آمریکا همچنان به دنبال کسب موافقت کنگره برای آخرین درخواست بایدن برای تامین مالی اوکراین است.

رییس جمهوری آمریکا تاکید کرده که قانونگذاران 60 میلیارد دلار دیگر را برای کمک به اوکراین به عنوان بخشی از یک لایحه هزینه اضطراری که شامل کمک به رژیم صهیونیستی نیز می شود، تصویب کنند.

قانونگذاران جمهوری خواه پس از تصویب 113 میلیارد دلار هزینه برای اوکراین، با اشاره به نگرانی از اینکه بایدن درگیری با روسیه را طولانی تر می کند و استراتژی پیروزی روشنی ندارد، پیشنهاد تامین مالی برای کمک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا فقط برای یک بسته کمکی دیگر به اوکراین بودجه دارد

آمریکا فقط برای یک بسته کمکی دیگر به اوکراین بودجه دارد