مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 09:452023-11-26پزشكي

8 میلیارد تومان برای درمان ناباروری زوج های گیلان جذب شد


رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به جذب اعتبار هشت میلیارد تومانی در بخش درمان ناباروری زوج های نابارور گفت: باید علاوه بر تخصیص اعتبارات در حوزه جمعیتی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، صبح امروز نشست دانشگاهی جوانی جمعیت و حمایت از خانواده گیلان با حضور دکتر محمدتقی آشوبی رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، معاونین، مدیران و جمعی از مدیران شبکه های بهداشت و درمان شهرستان های استان و کارشناسان در سالن اجلاس حوزه ریاست برگزار شد.

  محمدتقی آشوبی رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در این نشست با اشاره به حساسیت موضوع جمعیت اظهار کرد: استان گیلان در بخش جمعیتی وضعیت مناسبی ندارد، رشد جمعیتی در استان گیلان روبه زوال بوده و باید با اقداماتی نظیر نجات فرزندان سقط به حفظ و صیانت از جمعیت استان گیلان کمک کرد.

  وی با اشاره به جذب اعتبار هشت میلیارد تومانی در بخش درمان ناباروری زوج های نابارور گفت: باید علاوه بر تخصیص اعتبارات در حوزه جمعیتی، حساس کردن مسؤولان در سطح شهرستان ها و بخش ها بیش ازپیش در دستور کار باشد.

  رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به آمار بالای سقط در استان گیلان بیان کرد: در برخی از اوقات، جامعه نسبت به مسائل بسیار کوچک حساس شده و بازخوردهای آن در فضای مجازی مشاهده می شود و اکنون لازم است نسبت به کشتار ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

8 میلیارد تومان برای درمان ناباروری زوج های گیلان جذب شد

8 میلیارد تومان برای درمان ناباروری زوج های گیلان جذب شد