مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 09:002023-11-22بين الملل

استقبال «بایدن» از توافق آتش بس در نوار غزه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از رویترز، جو بایدن، رییس جمهور آمریکا با استقبال از توافق آتش بس موقت بین رژیم صهیونیستی و حماس اعلام کرد «من از توافقنامه آزادی گروگان ها استقبال می کنم و از «شیخ تمیم»، - رییس جمهور و دولت آمریکا که در چند هفته اخیر همراه با رژیم صهیونیستی به شدت با توقف جنگ در غزه و برقراری آتش بس موقت مخالفت می کردند اعلام کرد که از توافق بین حماس و اسراییل حمایت می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از رویترز، جو بایدن، رییس جمهور آمریکا با استقبال از توافق آتش بس موقت بین رژیم صهیونیستی و حماس اعلام کرد من از توافقنامه آزادی گروگان ها استقبال می کنم و از شیخ تمیم ، امیر قطر و عبدالفتاح السیسی رییس جمهور مصر برای رهبری و مدیریت قاطع و مشارکت آن ها در دستیابی به این توافق تشکر می کنم.

بایدن با بیان اینکه این توافق تعداد بیشتری از گروگان های آمریکایی را به میهن باز می گرداند گفت: از تعهد نتانیاهو و دولتش برای حمایت از آتش بس طولانی برای تضمین اجرای کامل توافق و ارائه کمک های بشردوستانه بیشتر به غزه قدردانی می کنم.

رییس جمهور آمریکا در ادامه افزود: مهم است که تمام جنبه های این توافق به طور کامل اجرا شود و من با رهبران در تماس خواهم بود تا اطمینان حاصل کنم که این توافق به د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال «بایدن» از توافق آتش بس در نوار غزه

استقبال «بایدن» از توافق آتش بس در نوار غزه